Verkostomarkkinointi
MITÄ VERKOSTOMARKKINOINTI ON?
- Verkostomarkkinoinnilla voi olla monia nimiä kuten monitasomarkkinointi, suoramyynti, aktiivinen tulovirta ja jopa "suhdemarkkinointi".
- Young Living -rakenne on niin kutsutun "aktiivisen tulovirran" mahdollisuus.
- Aktiivinen tulo määritellään seuraavasti: "toistuvat maksut, jotka saat pitkään alkuperäisen myynnin jälkeen, yleensä tiettyinä määrinä ja säännöllisin väliajoin." Esimerkki tästä olisi tiimin jäsen, joka on Loyalty Rewards -ohjelmassa.
- Tyypillisesti ensimmäinen aikasijoitus on neljä vuotta, joka tunnetaan myös nimellä "neljän vuoden ura". Näiden neljän vuoden aikana ihmiset laittavat yrittäjänä mahdollisimman omistautuneesti ja keskittyneesti aikaa ja työtä verkostomarkkinointiin.
- Verkostomarkkinoinnin rakenteessa on henkilö, joka ilmoittautuu myymään yrityksen tuotteita. Hän voi myös kertoa liiketoimintamahdollisuudesta muille, jotka voivat halutessaan myös rekisteröityä ja myydä yrityksen tuotteita.
- Tämä malli antaa yrityksille mahdollisuuden pitää noin 50 % myynnin määrästä. Tällä rahalla valmistetaan, pakataan ja varastoidaan tuote sekä maksetaan asiakaspalvelu, tapahtumat, kirjanpito ja muut liiketoiminnan kulut. Loput 50 % pilkotaan pieniksi paloiksi ja jaetaan verkostoon osallistuvien ihmisten yhteisölle.
- Perinteinen yritys saa myynnistä vain noin 20-30 % kun taas 20 % menee tuotetta myyvälle myymälälle ja loput 50-60 % jakautuu jälleenmyyjien ja varastojen kesken.
- Verkostomarkkinointiyritykset pitävät enemmän rahaa niiden ihmisten käsissä, jotka käyttävät tuotteita ja kertovat niistä ystävilleen.
Miksi verkostomarkkinointi on paras valinta Young Livingille?
- Young Livingin eteeriset öljyt eivät voi kilpailla halpojen hajusteöljyjen hintojen kanssa. Toisin sanoen hajuvesilaatuiset öljyt voivat tuoksua miellyttävältä ja niitä on paljon halvempi valmistaa, mutta ne eivät ole puhtaita.
- Verkostomarkkinointimallin avulla Young Living voi vapaasti tuottaa markkinoiden korkealaatuisimpia eteerisiä öljyjä ja niistä saadut rahat jäävät ihmisille, jotka ovat intohimoisimpia tuotteiden käyttäjiä.
- Kouluttautuneet, kokeneet ja intohimoiset ihmiset palvelevat ja kouluttavat usein perusteellisemmin kuin luontaistuotekaupassa tuntityötä tekevät.
- Menestys verkostomarkkinoinnissa tapahtuu vain auttamalla muita heidän omissa terveydellisissä ja/tai liiketoiminnallisissa tavoitteissaan.
Miksi minä valitsin verkostomarkkinoinnin?
Käy lukemassa tarinani täältä. Ja hei, kirjoita sinäkin postaus, miksi sinä valitsit verkostomarkkinoinnin. Meidän tehtävämme on levittää sitä tietoisuutta.
MIKSI TEHDÄ VERKOSTOMARKKINOINTIA?
Puhutaan sinusta + verkostomarkkinoinnista
- Se on jo käsissäsi. Jos olet jo ostanut esimerkiksi aloituspakkauksen ja sinulla on jäsennumero, tilaisuus on aivan edessäsi.
- Kulutustuotteet. Eteeriset öljyt, ravintolisät, henkilökohtaiset hygieniatuotteet ja kodin puhdistusaineet, niitä kaikkia sinun on tilattava säännöllisesti pysyäksesi hyvinvoivana!
- Kuka tahansa voi hyötyä. Young Livingillä on tuotteita syntymästä hautaan. Tuotteita, joista kaikki hyötyvät.
- Elämää muuttava. Jos sinulla ei ole ollut elämääsi mullistavia kokemuksia, et joko käytä tuotteita tarpeeksi tai olet vasta aloittamassa.
- Yrityshistoria. Yrityksemme historia on laillista. Young Living on noin 30-vuotias ja olemme vasta aloittamassa hyvinvoinnin vallankumousta.
- Palkkiojärjestelmä. Young Livingillä on yksi anteliaimmista palkkiojärjestelmistä. Jopa uskomattoman antelias. On viisi tapaa ansaita palkkioita.
- Liiketoimintamme on testamentattavissa kun kuolen, Young Living -yritykseni voidaan jättää testamentissani miehelleni ja/tai lapsilleni tai jollekin, kenelle haluan sen testamentata.
Onko näillä kohdilla merkitystä sinulle?
HAASTEIDEN VOITTAMINEN
Jos rekisteröidyn Brand Parneriksi, täytyykö minun myydä ?
- Ei. Sinun ei koskaan tarvitse myydä eteerisiä öljyjä, mutta jäseneksi liittyminen antaa sinulle mahdollisuuden kertoa tuotteista ja saada palkkioita, jos haluat.
Jos päätän myydä, täytyykö minun käyttää paljon rahaa joka kuukausi?
- Ei. Ensimmäisenä 3 kuukautena kertoessasi Young Livingistä tarvitset vain 50 PV/kk voidaksesi saada Fast Start -bonuksia. Kolmannen kuukauden jälkeen sinun on käytettävä 100 PV/kuukausi pätevöityäksesi kaikkia palkkioita varten. Sinun ei koskaan tarvitse kuluttaa enempää kuin 100 PV/kuukausi vaikka kuinka pitkälle edistyisit liiketoiminnassasi.
Pitääkö minun olla tyrkky vai myyvä?
- Ei. Teemme liiketoimintaamme kertomalla tuotteista, joita rakastamme ja palvelemalla muita. Tavoitteemme on auttaa ihmisiä saamaan koulutusta turvallisesta ja terveellisestä vaihtoehdosta, jotta he voisivat auttaa perhettään kulkemaan kohti hyvinvointia. Kerrot vain kokemuksesi ja annat sitten itsekunkin päättää, mikä heille sopii.
Ovatko verkkomarkkinointiyritykset luotettavia?
- Kyllä! Jotkut verkostomarkkinointikokemukset ovat jättäneet pahan maun ihmisten suuhun, joten on ymmärrettävää, että epäilyksiä herää. Liiketoiminnassa tulee aina olemaan epärehellisiä ihmisiä, mutta se ei tee itse liiketoimintamallista huonoa. Young Livingillä on erittäin rehellinen ja oikeudenmukainen liiketoimintarakenne ja palkkiojärjestelmä. Yritys on toiminut noin 30 vuotta ja on alan johtava eteeristen öljyjen valmistaja. Voit kertoa näistä tuotteista ja yrityksestä luottavaisin mielin!
Onko tämä rikastua nopeasti-yritys vai pyramidipeli?
- Ei kumpikaan. Ehdottomasti ei! Rakennat yritystä ja se vaatii aikaa ja vaivaa. Palkkiojärjestelmämme tarjoaa runsaan ja oikeudenmukaisen korvauksen menestyksestäsi ja virtuaalitoimisto tarjoaa toimintaasi auttavia työkaluja, mutta sinun on silti kerrottava tuotteista, mainostettava liiketoimintaasi ja työskenneltävä. Monet Brand Partnerit ovat kasvattaneet liiketoimintaansa nopeasti, mutta he ovat myöskin tehneet kovasti töitä ja panostaneet aikaansa enemmän kuin ansaintataulukossa mainitut keskimääräiset työtunnit.
Verkostomarkkinointiyritykset voivat näyttää pyramidilta organisaatioiden kasvaessa, mutta jokaiselle organisaation johtajalle tilitetyt rahat tehdään provisioilla tavaroiden ja/tai palveluiden ostoista sen sijaan, että rahat maksettaisiin Paulille ottamalla rahat Peteriltä.
Katso mitä tahansa yritystä ympärilläsi. Ne toimivat saman liiketoimintamallin mukaan. Huipulla on aina joku (omistaja tai toimitusjohtaja). Siellä on ihmisiä, jotka työskentelevät heidän alaisuudessaan ja tienaavat rahaa (johtajat). Sitten päälliköt työskentelevät heidän alaisuudessaan. Ja heidän alaisuudessaan työntekijät/myyjät. Hyötyykö toimitusjohtaja taloudellisesti, kun hänen alaisensa voivat hyvin? Kyllä.
Ero verkostomarkkinoinnin ja yritysten välillä on se, että verkostomarkkinoinnissa riippumattomat Brand Partnerit pyörittävät omaa liiketoimintaansa ja heillä on itsenäinen vapaus tehdä itselleen parhaiten sopivia päätöksiä, yrityksen ehtojen & sääntöjen puitteissa (joka on yleensä melko avointa).
Miksi jaan?
Rakastuin täysin tuotteisiin ja hetken käytettyäni olin varma siitä, että näistä tahdon kertoa toisillekin. Tahdon jakaa sen tiedon, mitä nämä tuotteet ovat tehneet perheellemme.
Jaan, koska välitän. Sen takia aloitin kirjoittamaan blogia, jotta voin jakaa ajatuksiani enemmän, juuri sitä mitä olen tehnyt täällä somessa jo pitkän aikaa.
Young Living ja eteeriset öljyt tekivät suuren muutoksen elämässäni, niin miksi vaikenisin sellaisesta? Ja kaikki ne tarinat, mitä olen kuullut ystäviltäni monien vuosien varrelta, antaa minulle vaan lisäpotkua jakamiseen….ei hyvästä voi olla hiljaa.
Verkostomarkkinoinnissa tuet ystävääsi. Ostat läheltä. Ostamalla ystävältäsi, tulet antamaan tukesi jonkun jalkapalloharjoituksiin, puhelinlaskun maksamiseen, kukkapuskan ostamiseen, makaronipussin hankkimiseen…jne. Tuet perhetta, jonka tunnet, ja monia muita joita et (vielä) tunne!
Verkostomarkkinoinnissa markkinointikustannukset menevät niille ihmisille/perheille, jotka jakavat hyvää eteenpäin ja auttavat toisia. Näin he voivat tehdä liiketoimintaa ja harjoittaa yrittäjyyttä sekä rakentaa unelmia toteen. Tämä on siis niin paljon suurempaa kuin voit uskoa!
Kun ostat tuotteita ystävältäsi tuntemattoman ison yrityksen sijaan, sanot yksinkertaisesti ja kauniisti "luotan sinuun ".