Liiketoiminnan tekijäksi
Miksi sinun kannattaa puhua liiketoiminnasta?
Ystäväni. Ensinnäkin teit kovasti töitä sen eteen, että sait itsellesi uuden jäsenen organisaatioosi. Ja kun katsotaan eteenpäin, tulet tarvitsemaan ihmisiä rinnallesi tekemään saman kuin sinä. Tällä tarkoitan, että tarvitset rinnallesi niitä Brand Partnereita, jotka samaistuvat visioosi ja tulevat kanssasi viemään hyvää eteenpäin.
Momentum lähtee rullaamaan siitä, kun organisaatiossasi sinun lisäksesi myös joku toinen kertoo Young Livingistä. Mitä useampi ihminen tarttuu käteesi ja lähtee kertomaan Young Livingistä eteenpäin, se tuo menestystä ei vain heille, vaan myös sinulle tiimin liiderinä.
Monet liiderit sanovatkin "Tahdon mieluummin tiimin, jossa 100 eri Brand Partneria kertoo ja auttaa yhtä kuin yksi Brand Partner auttaa 100.". Miksi? Jos tiimissäsi vain yksi ihminen jakaa ja sitten hän päättääkin lopettaa, kasvu pysähtyy. Mutta kun moni tekee vähän, niin kasvu on moninkertainen. Ja silloin jos joku lopettaa, kasvua tapahtuu edelleen.
Monistaminen tarkoittaa sitä, että autetaan Brand Partneria kertomaan tuotteista ja Young Livingistä muille. Samalla, kun opetat heitä käyttämään tuotteita, inspiroi heitä ajattelemaan, kuka heidän lähimmäisistään voisi myös hyötyä Young Livingin tuotteista.
Kun Brand Partner organisaatiossasi kiinnostuu liiketoiminnasta tai rekisteröi ensimmäisen jäsenen, käy hänen kanssaan läpi Tie tähtiin - lomake. Sitä varten se on. Kun autat Brand Partneria saavuttamaan oman tavoitteensa, heidän työnsä ja tavoitteensa vievät myös sinua lähemmäksi sinun tavoitteitasi. Kannattaa siis oikeasti olla tekemisissä oman organisaationsa kanssa ja löytää väylät, miten pystyy palvelemaan heitä parhaiten.
Muistathan, että tämä ei ole "harrastus-liiketoimintaa" tai "teen-joskus-liiketoimintaa" tai "teen-ensiviikolla-liiketoimintaa" tämä on "netWORKmarketing" eli verkostomarkkinointia. Jos tahdot olla muuttamassa maailmaa, sinun on tehtävä sen eteen töitä. Tärkeämpää on kiinnittää huomiota siihen, miten käytät aikaasi kuin siihen, kuinka monta tuntia käytät. Kuten tiedät, itse olen kasvattanut liiketoimintaani samalla, kun olen ollut kotiäitinä kuudelle alle 8-vuotiaalle. Olen auttanut ihmisiä kasvattamaan organisaatioitaan erilaisissa elämänvaiheissa tai työtilanteissa.
Joskus se on tarkoittanut itselläni sitä, että olen tehnyt töitä kahden aikaan yöllä tai aamulla kuudelta. Tämä työ mahdollistaa myös sen. Tärkeintä on, että tekee työn ja tekee sen silloin intensiivisesti. Käymme läpi erilaisia aikataulutusvinkkejä myöhemmin sekä sitä, mitä on työ, joka kasvattaa liiketoimintaasi. Vaikkakin siihen olet saanut paljon vinkkejä tässä koulutuksessa jo aiemmin.
Sinulla on oltava suunnitelma työajallesi ja sinun on oikeasti vastattava rehellisesti itsellesi kysymykseen 'miten käytät aikasi'. Tämä liiketoiminta on taitojen ja ihmissuhteiden yhdistelmä, ja niissä molemmissa voi tulla paremmiksi, kun keskittyy.
- Miksi sinä sanoit KYLLÄ liiketoiminnalle?
Miten kertoa liiketoiminnasta?
Ota vastaan EI-vastaus (sekä KYLLÄ-vastaus).
Ensimmäinen askel on vastausten hyväksymisen oppiminen. Jos henkilö sanoo "Kyllä", niin huippu juttu! Jos hän sanoo "Ei", niin huippu juttu! Ei-vastaus on yleensä se, johon voidaan jäädä jumiin. Siihen pieneen sanaan yhdistetään kaikki negatiivisuus. Jos joku sanoo ei, se voidaan ottaa henkilökohtaisesti. Kuvitellaan, että se on kohdistettu sinuun itseesi. Se ei ole EI sinulle, vaan EI liiketoiminnalle, Premium setille, tuotteille, tapahtumakutsulle jne. Niin monesti jätämme kutsumatta, koska emme tahdo KUULLA tai NÄHDÄ sanaa Ei.
Yksi tapa harjoitella EI-vastauksen hyväksymistä on ajatella, että 1/10:stä vastaa kyllä. Eli kun olet saanut 9 ei-vastausta, tiedät, että sieltä se kylläkin vielä saapuu! Ja 10% tulos on juhlimisen arvoista!
Kun joku sanoo Ei, jatka työtäsi. Ole kuitenkin edelleen osa heidänkin elämäänsä, kommentoi sosiaaliseen mediaan ja ole se sama ystävä kuin aikaisemminkin. He sanoivat EI sille, mitä tarjosit, eivät sinulle.
Tykkäätkö taskuista?
Kun aidosti tykkäät siitä, mitä myyt, ihmiset aistivat sen. Jos joku huomioi mekkoasi, sinun ensimmäinen vastauksesi on "ja siinä on taskut!". Sinä innostut ja näytät sen ihmisille. Kukaan ei ajattele, että se olisi jotenkin outoa. He saattavat kysyä seuraavaksi mistä ostit sen?
Kun olet innoissasi jostakin
- on normaalia puhua siitä
- puhut siitä arvostavasti
- kerrot siitä myös muille
Kenen kanssa haluat tehdä töitä?
Oletko täyttänyt LISTAasi? Kuka listassasi on sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisit tehdä töitä? Entäs sinun omassa organisaatiossasi jo nyt? Kannattaa tarkistaa!
Tarjoa ihmisille...
- Valmista rekisteröintilinkkiä heidän ID-numerollaan, jotta he voivat helposti sitä klikkaamalla avata ystävälleen uuden tilin.
- Mahdollisuutta saada omat tuotteet maksetuiksi palkkioilla. Se onnistuu rekisteröimällä kaksi Premium pakkauksen tilaajaa kuukaudessa.
- Mahdollisuutta saada 400-600 € lisätuloa, joka on iso apu arjen menoissa ja se on mahdollista saavuttaa yleensä jo Executive-tasolla.
- Elämää muuttavaa tulonlähdettä. Tähän mahdollisuuteen tarttuu vain murto-osa ihmisistä, koska se tarkoittaa myös ajan investointia.
LIIKETOIMINNAN TEKIJÄKSI - TEHTÄVIÄ
- Miksi kannattaa kertoa liiketoiminnasta?
- Miten kerrot liiketoiminnasta?
- Tykkäätkö taskuista?
- Kenen kanssa haluat tehdä töitä?
- Ketkä ovat erinomaisia yhteyden ottamisessa ja toisten ihmisten kanssa yhdistymisessä?
- Ketkä ovat jo sanoneet 'kyllä' Young Living -elämäntyylille?
- Ketkä organisaatiossasi ovat sellaisia LR -tilaajia, joille voisit tarjota liiketoimintamahdollisuutta?
- Ketkä läheisesi todella hyötyisivät liiketoiminnan tuomasta tulonlähteestä?
- Kuka voisi tietää jonkun, jota voisi kiinnostaa liiketoiminta?