LR% kasvattaminen
Kestävä liiketoiminta ei tule yksittäisten pakettien myymisestä vaan se tulee LR -ohjelmasta. Mikä on LR-kuukausitilausohjelma? Miten voit kasvattaa LR -%n määrää organisaatiossasi?
- 0-10 % = et rakenna liiketoimintaa.
- 10-20 % = omasta organisaatiosta huolehtiminen vaatii vielä panostamista.
- 20-30 % = tarvitset pieniä muutoksia toimintaasi.
- 30-40 % = huolehdit organisaatiostasi hyvin.
- 40 %+ = olet esimerkillinen liideri!
Sanotaan, että jos LR -prosenttisi on:
On tärkeää olla yhteydessä jäseniin, jotka eivät ole LR-ohjelmassa. Varmista, että autat heitä saamaan hyödyn tilaamistaan tuotteista. Me haluamme heidänKIN käyttävän tuotteita, joita tilaavat itselleen. Mitä enemmän he käyttävät ja kokevat tuotteet tarpeelliseksi, sitä tarpeellisemmaksi myös LR -tilaaminen tulee.
Miten voit kasvattaa LR-prosenttiasi?
- Antamalla jäsenillesi vinkkejä siitä, miten he voisivat ottaa käyttöönsä tuotteet, joita heillä on jo hankittuna.
- Kysy, onko heillä kysymyksiä, jotka kaipaisivat vastauksia.
- Lähetä heille "Hävitä & Uudista" -repäisyesite ja inspiroi heitä tekemään muutoksia kotonaan.
- Olethan itse LR -ohjelmassa? Kerro kokemuksesi kuulijan näkökulmasta "mieti, miten mahtavaa, kun joka kuukausi saat ovellesi hyvinvointipaketin, joka on täynnä juuri niitä tuotteita, joita sinä itse olet valinnut perheesi parhaaksi?" Miksi hissutella mahdollisesti upeimmasta edusta, jonka Young Living tarjoaa kaikille tilaajille?
- Ovatpa uudet Brand Partnerisi rekisteröityneet joko LR - tai kertatilaajiksi, toivota heidät tervetulleiksi täysin samanarvoisina. Anna heille työkalut öljyjen ja muiden tuotteiden käyttämiseen parhaalla mahdollisella tavalla. Voit lähettää uusille organisaatiosi jäsenille joko' Aloittajan ABC'n tai käyttää mitä tahansa budjettiisi sopivaa: etikettejä, lasipulloja ja rollereita. Varmista, että laitat ohjeet, miten käyttää niitä, koska yksinkertaiset ohjeet auttavat paljon! Muista liittää ryhmiin, jossa he saavat tietoa ja inspiraatiota. Opeta heitä käyttämään olemassa olevia lähteitä.
- Kutsu heidät hyvinvointi-iltoihin ja tapahtumiin ja kysy, haluaisivatko he auttaa järjestämällä itse hyvinvointi-illan ystävilleen. Kun Brand Partnerit oppivat käyttämään tuotteita, se aktivoi heitä enemmän ja tuotteet tulevat osaksi heidän arkeaan. Tämä voi lisätä myös innostusta LR -tilauksiin.
- Kouluttamalla organisaatiotasi tuotteiden käytöstä.
- Tarjoamalla jonkun liittymislahjan. Tee jonain kuukautena LR-liittymiskampanja.
LR -%:n KASVATTAMINEN - tehtävät:
Valmennuksessa on erinomainen taulukko LR %:sta.
Miksi LR on sinulle tärkeä?
Kirjoita kolme asiaa jotka auttavat parantamaan LR prosenttiasi?
Miten aiot edesauttaa organisaatiosi LR -prosenttia kasvamaan 5 % seuraavan 6 kk aikana?
2 laskutehtävää:
Organisaatiosi LR -%:n tavoite on 40 %
- Kuinka monta jäsentä on organisaatiossasi?
- Kuinka monta LR -tilaajaa on organisaatiossasi?
- Jaa LR -jäsenten määrä koko organisaatiosi jäsenmäärällä.
- Mikä on tiimisi LR -prosentti?
Henkilökohtainen LR -%
Laske ihmiset, jotka olet henkilökohtaisesti rekisteröinyt ja jaa luku henkilökohtaisesti rekisteröityjen LR -jäsentesi määrällä. Tämä on oma prosenttisi. Sen tulisi myös olla yli 40 %.
- Kuinka monta jäsentä olet itse rekisteröinyt?
- Kuinka monta heistä on LR-ohjelmassa?
- Jaa henkilökohtaisesti rekisteröityjen LR -jäsenten määrä rekisteröimiesi kesken.
- Mikä on henkilökohtaisesti rekisteröityjen LR -%?