Mitä on autenttinen jakaminen?
Kun kävelet liikkeen ovesta sisään, sinusta tuntuu, että nälkäiset silmät oikein tarttuvat sinuun joka puolelta. Silmät ovat havainneet sinut ja lähestyvät sinua nopeasti. Alat tuntea olosi epämukavaksi. Tämän piti olla hauskaa, mutta sen sijaan tunnet olevasi kolmijalkainen peura, joka on juuri kävellyt leijonan luolaan. Myyjä kysyy: 'Kuinka voit tänään?' Todellisuudessa hän sanoo: 'Mitä tarvitset, jotta teet heräteostoksen tästä maastoautosta tänään?'
Olemme kaikki varmasti kokeneet kyseisen tunteen. Olemme olleet siinä tilanteessa, että joku yrittää myydä meille jotain, jota emme oikeasti edes halua. Syynä pakkomyyntiin on myyjän oma tavoite, mutta sitä hän ei uskalla sanoa ääneen. Myyjät hakevat omaa etuaan eivätkä varmasti välitä, haluatko sinä tuotteen vai et. Tälläisissa tapauksissa on ilmeistä, että henkilö yrittää tehdä myyntiä ja sinä satut olemaan lähin 'uhri'.
Jos aloitit tämän valmennuksen ajatuksella, että saat myyntiä hinnalla millä hyvänsä, silloin tämä ei ole sinulle tarkoitettu valmennus. Jos etsit parasta tapaa saada ihmiset seuraamaan sinua aidon vaikutuksesi avulla, olet juuri siellä, missä sinun tulee olla.
Johtajana näytät muille tien seuraavaan askeleeseen tekemällä itse edellä tai näyttämällä vierestä, kuinka jokin tehdään. Vaikuttaminen on kykyä vaikuttaa jonkun luonteeseen, kehitykseen tai käyttäytymiseen. Aitous yhdistyy vaikuttamiseen, koska käyttäytymistiede on osoittanut, että lämmön heijastaminen on avain vaikuttamiseen ja kaikki tietävät, että paras tapa heijastaa aitoa lämpöä on olla täysin aito.
Voit tuntea, kun joku on todella intohimoinen johonkin ja päinvastoin tunnet, jos sydän ei ole asiassa mukana. Jos olet halukas ja olet valmis tekemään tarvittavan työn, tämän valmennuksen tiedot antavat sinulle askel askeleelta ohjeet, kuinka voit kertoa Young Livingistä oikealla tavalla ja kasvattaa menestyvää liiketoimintaa.
Nämä toimet voivat johtaa räjähdysmäiseen kasvuun, jota niin monet kaipaavat.
Alla on kuusi asiaa Autenttisesta jakamisesta:
- TUNNISTA, ETTÄ VAIKUTTAMINEN EI OLE VIEHÄTTELYÄ - Viehätysvoima ja karisma eivät ole huono asia, mutta ne eivät tuo sinulle haluamaasi menestystä. Menestys pitää monipuolisuudesta ja siitä, että sinulla on kyky mukauttaa tyyliäsi erilaisiin tilanteisiin ja ihmisiin.
- NÄE VAIVAA YHTEYKSIEN LUOMISESSA - Älä luule, että yhteyden saaminen jonkun kanssa on sattuman varaista. Ymmärtääksesi parhaiten, mikä on tärkeää heille, joiden kanssa puhut, ole proaktiivinen ja esitä avoimia kysymyksiä.
- SITOUDU "KOHDERYHMÄÄSI" - Tämä kuulostaa kylmältä ja on vastoin kaikkea, mistä olemme tähän mennessä puhuneet, eikö niin? Tässä tapauksessa se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että annat enemmän aikaa ja huomiota heille, jotka ovat kiinnostuneita, valmiita kuuntelemaan ja mikä tärkeintä: halukkaita tekemään työtä.
- ÄLÄ LUOTA VAIN RATIONAALISEEN SUOSTUTTELUUN - Logiikka ja argumentit vaikuttavat paljon muihin ja niille on aikansa ja paikkansa, mutta älä turhaan luota rationaaliseen suostutteluun. Muista, että tosiasiat kertovat, kun taas tarinat myyvät. Ihmiset tekevät päätöksen jonkun kanssa työskentelemisestä ensisijaisesti persoonallisuuden perusteella. Rationaalinen suostuttelu ei aina vie sinua perille.
- JAA OMAT ARVOSI - Aitous edellyttää, että olet rehellinen ja kerrot, kuka olet. Ole valmis puhumaan avoimesti arvoistasi. Muista, että logiikka auttaa ohjaamaan päätöksentekoamme, mutta niin tekevät myös arvomme.
- KUTSU OSALLISTUMAAN - Yhteistyö on voimakas vaikuttamisen muoto. Kun kutsumme muita osallistumaan ideoidemme taustalla olevaan ajatteluun, niistä tulee osittain heidän omiaan. Me kaikki kiinnitymme niihin asioihin, joita autamme luomaan. Jos annamme muiden osallistua/auttaa luomaan omia ratkaisujaan, he kiinnittyvät prosessiin ja tuloksiin. Tämä on kuitenkin totta vain silloin, kun kutsu yhteistyöhön on aito.
Johtajuuden ja liiketoiminnallisen toiminnan ensisijainen tavoite on saada ihmiset saavuttamaan omat tavoitteensa. Siitä syystä on tärkeää olla autenttisessa jakamisessamme mahdollisimman aitoja.